13 Jun 2012

TAHNIAH HARIMAU MALAYA

Isk2.. mata aku ni tak mahu pula ngatoknya?? malas pula rasanya nak tengok POLAND lawan RUSIA ni. Aku ingat nak tido je, almaklumlah esok dah start koje. Malam nanti ada Majlis Santai yang dianjurkan oleh pihak majikan aku. Semua aku dah prepare cuma baju kerja belom gosok lagi.. haha2.. takpe2.. pepagi nanti aku gosok la. Sekarang ni malas pula, pikir nak membuta tapi mata tak ngantok. Maybe sebab dua tiga hari asyik layan bola sampai time tido aku pun ikut bertukar juga. Nak buat macam mana kan?

Tengok bola ni boleh releasekan sket tension, bukan apa tengok player main dengan skill dan kebolehan yang sukar ditandingi oleh pemain kita. Tapi apapun aku percaya suatu hari nanti HARIMAU MALAYA akan sebaris dengan SPAIN, ENGLAND dan lain2 team terhebat dunia, mana tau kan? keajaiban mungkin berlaku.

Lupa plak aku nak sembang pasal perlawanan bolasepak MALAYSIA menentang SINGAPURA tadi. Korang ada tengok tak? Amacam? ok tak? bagi aku ok sebab kita tunjukkan permainan kita yang sebenarnya dan game tu pun tak di sabatoj seperti sebelum ini yang menunjukkan bahawa Pengadil bertindak seperti pemain sebab sengaja membantu team SINGAPURA memperolehi gol penyamaan. Menyampah juga aku dengan sikap Pengadil yang macam sudah disuap oleh Pihak lain untuk melihat team MALAYSIA kalah. Tapi bila aku tengok team kita bermain tadi memang aku puas hati. Terlalu puas hati sebab dapat belasah pasukan yang berbangga dengan padang tiruan dia (ntah apa2 punya padang) yang semua pasukan mempertikaikan penggunaan padang tersebut. Tapi takpe bila dah berjumpa padang betul baru tersentak dia? kita sebenarnya lagi kuat dari dia tapi sebab selalu main tipu dan sabatoj game dengan pelbagai ragam seperti yang diaorang selalu buat. Kita selalu kalah, namun kali ini kita sudah masak dengan ragam dan perangai dajjal mereka tu. Apapun TAHNIAH buat skuad HARIMAU MALAYA kerana berjaya menundukkan team angkuh tu!

*P/S: Selamanya.. selamanya.. selamanya HARIMAU MALAYA.. =)

Tiada ulasan: