17 Mei 2012

SESAJE

Dah pagi, namun mata ni masih juga tak mahu dilelapkan. Bengang btol la, esok dah la nak koje kalau tak tido macam mana nak dapatkan tenaga yang cukup untuk menguruskan kerja yang bertimbun-timbun tu. Aku betol-betol tak pasti apa pasal punyalah payah sangat nak tido? nak kata lapar tadi aku dah melantak 20 cucuk sate. Nak kata dahaga botol air penuh satu kotak kat sebelah katil aku? huhu2.. Entah la, bila dah susah sangat nak tido ni aku apa lagi mula la buka FB dan BLOG ni. Tengok-tengok apa patut dan update la status merepek kat wall aku tu. Esok aku pastu mesti penuh dengan komen merapu meraban. Argghh.. lantak la, kalau diorang komen tandanya diorang ambil tahulah pasal aku kan? kalau tak mesti aku ni orang BENCI?? Arrgghh.. TIDAAAKKK!!

Agak-agaknya kalau korang selalu tak dapat lelapkan mata korang selalu buat apa ek? Sambung melantak nasi petang semalam ke, cari makanan kat luar ke, tengok internet macam aku buat ni ker, atau main gitar tengah-tengah pagi hening ni kat luar rumah?? haha2.. aku rasa mesti korang ada buat something yang buat korang rasa akan tetiba ngantok, tak lain tak bukan mesti korang kira biri-biri dalam gambar kan? ala, macam dalam cerita Mr.Bean tu! huhu2.. mesti klakar kan? kira satu-satu pastu terus lena? Betol ker, kalau macam tu punya senang esok juga aku pi beli kat kedai. Lain kalai kalau aku susah tido aku kira la berapa banyak biri-biri tu!! haha2..

Sambil-sambil aku berbloging ni aku buka juga FB, almaklumlah nak tahu juga ada tak member yang sama spesen seperti aku payah nak tido? tak sangka kawan aku pun sama, dia kata susah nak tido? tapi dari cara sembang aku tau dia mesti tengah teringat kat tunang dia yang jauh dimata tu. Bayangkan kekasih hati jauh siapa tak rindu kan? mesti ada sahaja yang ingin dilakukan, macam tengok gambar kenangan la, tulis surat cinta la (ada lagi ker dizaman ni?), dan macam-macam lagi la perkara yang buat aku kalakar mendengarnya. Nasib ko la Labu! tu la yang ko cari orang jauh apasal? kan dah berindu-rinduan? isk2.. macam-macam la, apapun aku doakan ko hepi ya fren! Kad jemputan jangan lupa hantar by-hand kalau tak sori aku nak datang!! haha2.. 



Dalam sedar tak sedar dah dekat pukul 4 pagi aku masih mengadap laptop ni. Mata aku pun dah mula menari-nari ke atas ke bawah ni. Yes!! macam nak tido ni, ok la korang kalau ada kesempatan lagi aku akan terus berbloging kalau tak korang faham-faham je la. Masa aku sekarang ni terbatas dengan bermacam perkara. Aku harapkan aku akan terus menjadi teman korang baut selamanya. Thanks u'll.. Gud Nite n hav a sweetdream!! hehe2.. =) 









Tiada ulasan: