15 Januari 2012

SELAMAT TAHUN BARU 2012




Alhamdulillah.. ketemu juga kita akhirnya kan? lama rasanya aku tak berBLOGing kat sini. Insya'allah, kalau ada kesempatan tahun ini aku cuba untuk sentiasa update segala2nya. Tapi apapun tengok la macam mana situasi aku dulu kan, kalau aku busy payah la nak cakap, haha2.. Sedar tak sedar dah hampir 2 minggu Tahun 2011 melabuhkan tirainya. Rasanya tak terlambat lagi untuk aku mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2012 kepada keluarga tersayang terutamanya isteri dan anakku, juga tak dilupakan juga kepada keluargaku dikampung chemor, Perak dan keluarga mertua aku di Bertam, Pulau Pinang serta ucapan tahun baru ini juga aku tujukan kepada semua saudara-mara dan rakan-rakan yang aku hormati dan kasihi sekalian. Pelbagai suka-duka, pahit manis sepanjang  tahun lalu menjadi pengalaman dan pelajaran berguna bagi aku untuk dibawa ditahun ini dan dipertingkatkan mana yang dirasakan baik dan memperbaiki mana yang dirasakan buruk (isk2.. ada ker yang buruk? huhu2..) Sedar tak sedar segala yang aku hajatkan bagi tahun lalu termakbul dan alhamdulillah segalanya berjalan lancar, aku juga mengharapkan agar tahun baru ini terus memberikan aku sinar bahagia (diharapkan sinaran kebahagian yang memancor2.. hehe2..) Tahun ini tak banyak yang aku azamkan cuma kalau boleh aku mahu menjadi lebih baik dari tahun sebelum ini (macam sama je azam ni kan? alamak terkantoi sudah? hehe2..) Mungkin ada yang kata ayat tu macam poyo je tapi aku terima memang sebab setiap tahun rasanya macam tu je kot azam tahun baru aku?? haha2.. kadang-kala susah nak puaskan hati setiap orang, aku pun tak terkecuali juga, walau macam mana pun yang kita lakukan kalau seseorang tu tak puas hati dengan kita sampai bila-bila pun macam tu juga (harap2 ada cahaya kebenaran masuk kedalam benak hati korang.. ammiiinn..) Seandainya ada yang terasa hati dengan aku, aku minta maaf bebanyak2 dan kepada yang telah menyakiti hati aku, aku takkan maafkan korang! haha2.. padan muka! (harap2 tak laa sampai ke mati kot.. aku pasti akan maafkan korang seandainya korang tekad untuk berubah, kalau tak berubah juga faham-faham je laa.. haha2..) Mungkin aku tak sempurna tapi aku akan cuba sedaya upaya menjadi sempurna mungkin bukan dalam cara yang korang inginkan tapi percayalah kesempurnaan itu bukan diukur dari segi keterampilan semata2 tapi dari aspek akhlak dan keperibadian. Semoga tahun baru ini mampu merubah aku menjadi lebih jujur dalam menyatakan sesuatu perkara dan diharapkan aku akan sentiasa lebih mendekati Maha Pencipta bukan sahaja ketika ada permasalahan tetapi ketika berada dalam kesenangan.. Aaminn.. Semoga ALLAH SWT mengampuni setiap dosa2 yang pernah aku lakukan. Apapun aku berTERIMA KASIH diatas setiap pengorbanan dan kasih sayang daripada semua yang berada disekeliling aku, kerna bagi aku itu semua telah menjadi pemangkin semangat untuk aku mengharungi tahun ini dengan penuh jayanya. Sekali lagi aku mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2012 Masihi Bersamaan 1433 Hijrah kepada semua, semoga tahun baru ini memberikan kita keberkatan hidup, rezeki dan sentiasa dilimpahi dengan kasih sayang. Salam sayang dan salam hormat buat semua.. iLUVu All..



Tiada ulasan: