16 April 2012

PROTON PREVE'


TAHNIAH diucapkan kepada pengurusan PROTON yang baru sahaja melancarkan sebuah kereta terbaru penuh dengan ciri2 unik dan termoden. Alhamdulillah, aku lihat sejak penggabungan bersama DRB HICOM ini, pengurusan Proton telah di Re-branding dan berubah menjadi lebih baik dari yang sebelumnya. Usaha bersungguh2 dalam menjadikan Proton sebuah syarikat yang berdaya saing ini dilihat hampir berjaya sepenuhnya dengan terbentuknya sebuah kereta baru yang sungguh dinamik dan bertaraf global. Perancangan selama 3 tahun dari pihak pengurusan Proton aku lihat tidak sia-sia kerana berjaya mengagumkan aku dan aku percaya ramai lagi pihak diluar sana terpegun dan terpesona dengan rekabentuk yang sungguh luarbiasa dan persis buatan luar negara (Macam Honda Civic). Aku percaya dengan pengeluaran PROTON PREVE' ini ianya mampu membuka lembaran baru dan menjadikan jenama Proton terkenal dan secara tidak langsung mampu membawa Proton keluar dari kepompongnya yang terdahulu dan berubah menjadi pengeluar kereta yang sungguh disegani bukan sahaja di Malaysia malahan diseluruh dunia.


Pelancaran PROTON PREVE' dengan nama awalnya P3-21a oleh YAB Dato' Sri Hj.Mohd Najib B.Hj.Tun Abdul Razak, Perdana Menteri Malaysia dan disiarkan secara langsung di TV1 telah mengubah persepsi aku tentang keampuhan dan keteguhan Proton dalam mengharungi persaingan sengit dari jenama lain. Semoga dengan pelancaran PREVE' ini mampu membuatkan Proton lebih kehadapan dalam menjadi syarikat pengeluar kereta nasional bertaraf antarabangsa. Apapun TAHNIAH diucapkan buat semua warga kerja Proton dan aku percaya Proton mampu menjadi lebih baik dari apa yang ada sekarang. Sokongan padu Rakyat Malaysia mampu merealisasikan hal ini. Apapun sebagai salah seorang pengguna kereta keluaran Proton dari Jutaan pengguna di Malaysia, aku mengharapkan pelbagai ciri2 lebih moden dan terkini dapat diberikan.

* P/S: Rasa2nya kalau aku tak beli PROTON EXORA beberapa bulan lepas pasti PROTON PREVE'
          ada dalam perancangan untuk dimiliki.. hehe2...
          Dibawah ini disertakan Video Promo serta gambar2 menarik berkaitan kereta PROTON PREVE'..





Tiada ulasan: