24 Mac 2012

SELAMAT HARI POLIS KE - 205 TAHUN!!


SELAMAT MENYAMBUT ULANGTAHUN PERINGATAN
HARI POLIS YANG KE - 205 TAHUN!!
( 1807 - 2012 )


Tinggal lebih kurang 1/2 jam lagi je sebelum pelancaran Maskot terbaru Pasukan Polis DiRaja Malaysia. Pelancaran maskot yang dinamakan " HARIMAU BIRU '' akan dilancarkan bersama Tema terbaru iaitu " KOMUNITI SEJAHTERA, KOMITMEN KAMI ". Apapun aku mengucapkan JUTAAN TERIMA KASIH kepada semua warga Polis DiRaja Malaysia yang telah berkorban jiwa dan raga dalam berjuang menuntut kemerdekaan (Generasi Terdahulu) serta kepada warga Polis DiRaja Malaysia yang berusaha sedaya upaya mempertahankan keamanan negara (Generasi Sekarang).
Seperti yang semua sudah sedia maklum, MALAYSIA merupakan negara paling SELAMAT di Asia Tenggara dan Ke - 19 di Dunia seperti menerusi laporan INDEKS KEAMANAN GLOBAL (GPI).
Hal ini juga sekaligus telah membuktikan kesungguhan, komitmen dan kerja keras Pasukan Polis DiRaja Malaysia. Malah ucapan JUTAAN TERIMA KASIH ditujukan ikhlas kepada masyarakat serta agensi-agensi berkaitan kerana berganding bahu bersama-sama Pasukan Polis DiRaja Malaysia dalam menurunkan INDEKS JENAYAH.

" TEGAS, ADIL DAN BERHEMAH "



Tiada ulasan: