02 Mac 2011

SALAM PEMBUKA KATA..





ASSALAMMUALAIKUM W.B.T..

Alhamdulillah.. Akhirnya hampir siap juga blog yang aku cuba buat nie.. (sebenarnya baru 40% je.. hehe). walaupun aku entah satu haram pun tak tahu pasal nak berBLOGing nie, aku still kuatkan semangat untuk cuba buat apa yang termampu. Tapi kalau aku tak boleh buat langsung, dan dalam kebuntuan akal rasanya aku akan cuba mencari sesiapa yang mahir dalam perisian blog nie. Sebenarnya aku dah lama rasa macam nak melakukan sesuatu untuk dikongsikan bersama sahabat2 yang mengikuti blog aku nie tentang pelbagai isu. Insya'allah.. andainya blog aku nie siap 100% kelak aku akan cuba menjadi seorang BLOGERS yang beretika dalam penulisan dan mencuba untuk tidak menyentuh sebarang isu2 sensitif. Andai aku ada salah dan silap ketika melakukan sebarang bentuk penulisan yang mungkin korang rasa menyakitkan hati atau ape2 sajelah, aku minta korang tolong tegur aku tetapi mestilah dengan cara yang berhemah yeaa tak??.. hehe2.. =p


Tiada ulasan: